Hned od rána se celý tým připravoval na technické a administrativní přejímky, které čekaly jak na závodní stroje, tak na doprovodná vozidla. Mechanici a jezdci tak dolaďovali poslední detaily.

Na bugině Pepy Macháčka se provádělo utěsnění proti vodě, proběhla kontrola náplní, výměna svíček a dopakování potřebných věcí do bočních brašen, které byly pro transport na lodi prázdné.

Na motocyklu Rudolfa Lhotského se hlavně kontrolovaly náplně, přezouvaly se pneumatiky, kontrolovala se kompletní elektroinstalace, navigace a dolaďovaly se polepy.

Na motocyklu Davida Pabišky se repasoval podvozek od KTM, přezouvaly se pneumatiky a udělal se kompletní standardní servis, kontrola náplní, přístrojů, doplnění povinné výbavy od pořadatele atd. David si již tradičně dolepil na motocykl samolepky od svých dětí.

Po obědě celý tým zamířil do haly, kde proces přejímek probíhal. Nejdříve bylo nutné absolvovat administrativní část, která se týkala i doprovodných vozidel a jejich posádek. Jedná se například o kontrolu technických průkazů, pojištění, telefonních čísel, údajů o jednotlivých členech týmu. Tato část proběhla pro všechny členy týmu velmi hladce.

Poté se jezdci odebrali s technikou do vedlejší haly, kde na ně čekali komisaři a technické přejímky. David Pabiška neměl se zástupci pořadatele sebemenší problém. Rudolf Lhotský se díky maratonské kategorii u pořadatelů zdržel o trochu déle, ale i on zvládl proces technických přejímek úspěšně a může se již bez starostí těšit na start své první Rallye DAKAR.

Matador Josef Macháček s navigátorem Martinem Plechatým čekali na technických přejímkách nejdéle. Josef Macháček se již s některými pořadateli zná a technické přejímky jsou pro něho již rutinní záležitostí. I jejich bugina prošla bez výhrad komisařů a mohla být převezena do parc fermé, kde bude čekat do startu prologu.

Všichni se shodli na tom, že i přesto, že přejímky byly dnes zdlouhavé, byly to jedny z těch historicky kratších. Jedním z důvodů je kvalitní příprava na tuto zahajovací část Rallye DAKAR, která byla, jak vidno, velmi kvalitní.


Hned od rána se celý tým připravoval na technické a administrativní přejímky, které čekaly jak na závodní stroje, tak na doprovodná vozidla. Mechanici a jezdci tak dolaďovali poslední detaily.

Hned od rána se celý tým připravoval na technické a administrativní přejímky, které čekaly jak na závodní stroje, tak na doprovodná vozidla. Mechanici a jezdci tak dolaďovali poslední detaily.

Na bugině Pepy Macháčka se provádělo utěsnění proti vodě, proběhla kontrola náplní, výměna svíček a dopakování potřebných věcí do bočních brašen, které byly pro transport na lodi prázdné.

Na motocyklu Rudolfa Lhotského se hlavně kontrolovaly náplně, přezouvaly se pneumatiky, kontrolovala se kompletní elektroinstalace, navigace a dolaďovaly se polepy.

Na motocyklu Davida Pabišky se repasoval podvozek od KTM, přezouvaly se pneumatiky a udělal se kompletní standardní servis, kontrola náplní, přístrojů, doplnění povinné výbavy od pořadatele atd. David si již tradičně dolepil na motocykl samolepky od svých dětí.

Po obědě celý tým zamířil do haly, kde proces přejímek probíhal. Nejdříve bylo nutné absolvovat administrativní část, která se týkala i doprovodných vozidel a jejich posádek. Jedná se například o kontrolu technických průkazů, pojištění, telefonních čísel, údajů o jednotlivých členech týmu. Tato část proběhla pro všechny členy týmu velmi hladce.

Poté se jezdci odebrali s technikou do vedlejší haly, kde na ně čekali komisaři a technické přejímky. David Pabiška neměl se zástupci pořadatele sebemenší problém. Rudolf Lhotský se díky maratonské kategorii u pořadatelů zdržel o trochu déle, ale i on zvládl proces technických přejímek úspěšně a může se již bez starostí těšit na start své první Rallye DAKAR.

Matador Josef Macháček s navigátorem Martinem Plechatým čekali na technických přejímkách nejdéle. Josef Macháček se již s některými pořadateli zná a technické přejímky jsou pro něho již rutinní záležitostí. I jejich bugina prošla bez výhrad komisařů a mohla být převezena do parc fermé, kde bude čekat do startu prologu.

Všichni se shodli na tom, že i přesto, že přejímky byly dnes zdlouhavé, byly to jedny z těch historicky kratších. Jedním z důvodů je kvalitní příprava na tuto zahajovací část Rallye DAKAR, která byla, jak vidno, velmi kvalitní.

xIMG_1642 xIMG_1642
xIMG_1663 xIMG_1663
xIMG_1675 xIMG_1675
xIMG_1730 xIMG_1730
DSC_0110 DSC_0110
DSC_0114 DSC_0114
DSC_0117 DSC_0117
DSC_0118 DSC_0118
DSC_0119 DSC_0119
DSC_0123 DSC_0123
DSC_0164 DSC_0164
DSC_0166 DSC_0166
DSC_0185 DSC_0185
DSC_0189 DSC_0189
DSC_0196 DSC_0196
DSC_0206 DSC_0206
DSC_0210 DSC_0210
DSC_0220 DSC_0220
DSC_0235 DSC_0235
DSC_0242 DSC_0242
DSC_0258 DSC_0258