Rudolf Lhotský dodává: "Celých 210 kilometrů bylo docela náročných, protože včera celou oblast zpustošila silná bouřka. Sáhl jsem si na dno sil, ale povedlo se. Udržel jsem druhé místo v Evropě a stal se neoficiálně Mistrem Evropy. Noha mě stále bolí, takže se vrátím k rehabilitaci."

Tak to shrnuje Hungarian Baja 2015 Ollie Roučková

Na startu letošního ročníku HunGarian Baja se sešlo celkem 10 Quadů. Zastoupeny byly zvučné značky závodních strojů: E-ATV, Yamaha, Polaris, Can-AM, Suzuki…

Desátý ročník Evropského šampionátu odstartoval ve Veszprému, ještě než jsme se dostali na slavnostní zahájení následoval rychlý prolog na autokrosové trati. Rychlá autokrosová trať byla dělaná pro sportovní speciály E-ATV, ty také uzmuly první příčky.

Po Prologu následoval cca 50 Km přesun do Veszprému, kde nás čekalo slavnostní zahájení Rally spolu s přejetím rampy.

Sobota už byla ve znamení závodů, čekala na nás 175 Km dlouhá RZ s maximálním časovým rozhraním 3 hodin. Závody typu Baja jsem jela vůbec poprvé, tomu také značilo první kolo, ve kterém jsem nestihla časový limit. Druhé kolo už jsem věděla do čeho jdu a trochu jsem přitopila pod kotlem, ale i tak mi časový limit unikl o 4 minutky. Po zaparkování čtyřkolky v „Parkfermé“ jsem si s Rudou Lhotským sedla k mapám a pečlivě si prošla trať krok po kroku, tak abych do závěrečného kola zrychlila. I s mými prohřešky jsem po sobotě byla na druhém místě v kategorii nad 450. Večer jsme zaledovali zápěstí, které jsem po zranění z Albánie otestovala vůbec poprvé.

Poslední 175 Km dlouhá erzeta v opačném gardu rychle odsýpala, po první tankovačce se mi podařilo prokousat o tři motorkáře kupředu a už už to vypadalo, že se dotáhnu na polského jezdce na LTR 450. Bohužel díky velmi rozbité trati a jedné zatáčce kde jsem byla delší na brzdách se mi povolila řídítka, a i když jsem se do závodu vrátila rychle, polský jezdec mi poodjel natolik, že už jsem jeho náskok nebyla schopná stáhnout. V závěru závodu jsem si dávala pozor na řízení aby mi nezůstalo v ruce a musím říct, že jsem si sáhla na dno sil. Závěr závodu byl volnější, ale i tak se nám povedlo poprvé dojet v maximálním časovém pásmu 3 hodin.

Moc děkuji fanouškům lemujícím trať, také moc děkuji za pomoc KM Racing Teamu a Baggyra Racing Teamu. A hlavně BARTH Racing Teamu za možnost startovat na EVROPĚ.

Umístění

  • 1. místo - Ženy
  • 2. místo - Quad nad 450
  • 5. místo - celkové Quad
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja
Hungarian Baja Hungarian Baja